Administrator
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Nie 13:43, 25 Paź 2009 Temat postu: XXVII Rajd Andrzejkowy |
|
1.Organizatorzy i obsługa
12 DSH im. Zawiszy Czarnego
112 DW-ek Kasjopeja
Komenda Hufca ZHP Puławy
2.Komenda Rajdu (Rada Yedi))
Yoda - Wielki mistrz i nauczyciel
(komendatka): pwd. Magdalena "Wiecho" Wiecheć
Obi-Wan Kenobi - Wielki Rycerz Jedi
(z-ca komendantki): sam. Aleksandra "Chiquita" Bernat
Luke Skywalker - Wielki Rycerz Jedi
(oboĄna): sam. Agata "Ponisia" Ponikowska
Chewbacca - dzielny wojonik i pilot-mechanik
(kwatermistrzyni): sam. Olga "Gizia" Giza
"R2 D2" - Mały i zawsze pomocny droid
(biuro): sam. Anna "Aćka" Cierniewska
pwd. Katarzyna "chibi." Jaruga HO.
3.Termin
6-8 listopada 2009*
*(bez względu na warunki galaktyczne, nagły atak sithów czy poród kosmicznego chomika)
4.Trasy
Przebieg trasy podawany po zgłoszeniu
noc: ok.12 km
dzień: ok.25 km
5.Start
Miejsce startu podawane po zgłoszeniu
16.30-18.30
6.Cele rajdu
· Integracja środowisk harcerskich
· Zdrowa rywalizacja między patrolami przy przestrzeganiu Prawa Harcerskiego
· Propagowanie idei turystyki i braterstwa wśród harcerzy
· Odbycie próby Jedi i ubieganie się o miano Padawana
7.Zadania przedrajdowe
1. Rejestracja patrolu
Zalogowanie się na stronie rajdu i rozwiązanie psychotestu (co umożliwi nam przydzielenie wam odpowiedniej rasy jaką będziecie reprezentować na rajdzie)
2. Rasa
Na podstawie rozwiązanego psychotestu przydzielona zostanie wam odpowiednia Rasa. Każda z nich inaczej wygląda, posiada inne moce i uprawnienia.Na podstawie podanego opisu Rasy każdy członek patrolu musi posiadać jedną charakterystyczną rzecz dla swojego gatunku i wczuć się w swoją nową skórę
3.Sakiewka
Przygotujcie własnoręcznie wykonany woreczek �sakiewkę� o pojemności ok. 1litra w barwach swojej drużyny. Woreczek będzie używany podczas całego rajdu, więc powinien być wykonany z wytrzymałych materiałów.
4. Kominek (sobota wieczór)
Na kominek zadania są zróżnicowane i przydzielone po wybraniu Rasy.
8.Konkurs kulinarny
Konkurs Kulinarny pt. " Drogą mleczną do raju podniebienia" Potrawy przyrządzane i prezentowane na trasie dziennej. Należy mieć ze sobą potrzebne produkty.
9.Wyposażenie
Obowiązkowe dla całej załogi:
· Wyposażona apteczka
· Ważna polisa ubezpieczeniowa
· Pełnoletni opiekun (na prawach uczestnika)
· Wykonane zadanie przedrajdowe
· Coś do chleba (informacja o kolacyjce zgłoszeniu)
Sugerowane dla całej załogi:
· Kompas lub busola
· Mocna latarka
Obowiązkowe dla kandydata na Padawana:
· Regulaminowe umundurowanie harcerskie
· Obuwie na zmianę
Sugerowane dla kandydata na Padawana:
· Wyżywienie na czas rajdu
· Latarka
· Śpiwór
· Karimata
10.Zapewniamy
· Niepowtarzalne nagrody za I,II i III miejsce oraz
konkurs kulinarny
· Nagrody rzeczowe dla 3 najlepszych załóg
· Plakietki rajdowe
· Buttony rajdowe
· Pamiątki dla każdego
· Mapy z trasami rajdu w "kombinezonach kosmicznych"
· Coś do jedzenia (ciepłego) i picia
· Nocleg w warunkach turystycznych
· Wrzątek w temperaturze wrzenia planety Naboo
· Dyplomy dla wszystkich patroli
· Słodkie niespodzianki i dobrą zabawę
11.Warunki uczestnictwa
· Uczestnikami mogą być tylko i wyłącznie osoby
zrzeszone w organizacjach harcerskich
· Trasa starszoharcersko-wędrownicza – patrole
składające się z osób w wieku co najmniej
starszoharcerskim (BEZ ŻADNYCH WYJĄTKÓW!!!)
· Załoga musi liczyć co najmniej z 3 członków(wliczamy droidy naprawcze-opiekunowie)
· Zgłoszenie załogi i wysłanie wpisowego w wyznaczonym terminie
· Przestrzeganie Prawa Harcerskiego, regulaminu rajdu, praw moralnych,
zasad FairPlay
12.Wpisowe
Wpisowe w wysokości 10zł+5zl(na button i plakietkę) od osoby wpłacane na konto( nr. podawany przy zgłoszeniu) do dnia 28 paĽdziernika 2009.
13.Zgłoszenia
Składają się z dwóch etapów:
✔ Do dnia 24 paĽdziernika 2009r trwa wstępna rejestracja patrolu na stronie internetowej(andrzejkowy.12dsh.xt.pl) i rozwiązanie psychotestu który pozwoli na ustalenie rasy,(gdzie należy podać szacowną liczbę osób w patrolu, oraz nr. kontaktowy do patrolowego)
✔ Do dnia 26 paĽdziernika 2009r. Należy dokonać pełnego zgłoszenia na stronie(pełna lista członków patrolu)
14.Postanowienia końcowe
· Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów
· Niestosowanie się do regulaminu rajdu skutkuje skreśleniem z listy uczestników ze skutkiem natychmiastowym i pozbawieniem wszelkich świadczeń.
Niech moc będzie z Wami!
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Bobbson dnia Nie 13:47, 25 Paź 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|