Administrator
Dołączył: 19 Paź 2009
Posty: 122
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Puławy Płeć:
|
Wysłany: Śro 12:08, 28 Kwi 2010 Temat postu: Trzy Płomienie 2010 |
|
Czuwaj! Witam Drogie druhowieństwo!
Czas odświeżyć to forum , więc czas na dodanie nowego posta do Naszego forum
Regulamin V Rajdu Wędrowniczego „Trzy Płomienie”
Termin: 14-16 maja 2010 roku
Organizatorzy: 85 Kielecka Drużyna Wędrownicza „Trzy Płomienie”
Obsługa:
phm. Dorota Kurpios – komendantka (tel.: 604861705, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych])
phm. Jakub Juszyński – PR (tel.: 784431659, e-mail: [link widoczny dla zalogowanych])
samarytanka Paulina Chruściel – kwatermistrz
Założenia organizacyjne Rajdu:
1. Rajd Wędrowniczy „Trzy Płomienie” jest przede wszystkim okazją do spotkania się wędrowników z całej Polski i skautów z poza granic naszego kraju. Na Rajdzie najważniejsza jest integracja, nawiązywanie nowych kontaktów i współpracy, dobra zabawa i team-building. Rywalizacja schodzi więc na drugi plan.
2. Rajd Wędrowniczy „Trzy Płomienie” jest rajdem pieszym, podczas którego uczestnicy przemierzają trasę wraz ze swoim bagażem i sprzętem biwakowym.
3. Uczestnicy Rajdu ubezpieczają się we własnym zakresie.
Trasa Rajdu:
Start: Święta Katarzyna
Meta: Kielce
Uczestnicy pokonują trasę w ciągu dwóch dni.
O miejscu pierwszego noclegu szefowie grup zostaną poinformowani w e-mailu potwierdzającym zakwalifikowanie patrolu. Uczestnicy Rajdu sami wytyczają sobie trasę marszu opierając się na punktach podanych przez organizatorów.
Uczestnicy Rajdu:
Uczestnikami Rajdu mogą być:
û wędrowniczki i wędrownicy (czyli harcerze w wieku 16-25 lat),
û instruktorzy pracujący z wędrownikami,
û skautki i skauci oraz liderzy powyżej 16. roku życia,
którzy w terminie dokonają formalności związanych ze zgłoszeniem na Rajd.
W Rajdzie mogą brać udział patrole liczące od 3 do 15 osób (inne przypadki będą rozpatrywane indywidualnie przez komendę Rajdu). Opiekunem patrolu musi być osoba pełnoletnia.
Zgłoszenia:
Na Wasze zgłoszenia poprzez formularz na stronie [link widoczny dla zalogowanych] czekamy od 1 marca do 11 kwietnia 2010 roku. Do formularza należy dołączyć (jako załącznik w formacie .jpg lub .pdf) potwierdzenie dokonania przelewu wpisowego na Rajd.
Na start Rajdu patrole muszą dostarczyć zgodę komendanta właściwego hufca na udział w rajdzie, która będzie stanowić potwierdzenie opłacenia składek członkowskich oraz polisę ubezpieczeniową patrolu (jedynie do wglądu).
Wpłaty:
Wpisowe w wysokości 25 zł należy wpłacić do 11 kwietnia 2010 roku przelewem na konto bankowe Hufca ZHP Kielce Południe:
Kredyt Bank S.A. Oddział w Kielcach
73 1500 1458 1214 5004 4775 0000
W tytule przelewu należy wpisać: „Trzy Płomienie” oraz numer, nazwę patrolu i/lub nazwę drużyny.
Hufiec wystawia faktury jedynie na osoby lub jednostki, które dokonały wpłaty
i tylko w ciągu 14 dni od daty dokonania przelewu!*
Wpłata po terminie może skutkować utratą rajdowych materiałów promocyjnych oraz dyskwalifikacją!
Uczestnikom zapewniamy:
Ø dwa miejsca noclegowe na rozbicie własnych namiotów,
Ø podwieczorek drugiego dnia Rajdu,
Ø dostęp do wody,
Ø pamiątkową plakietkę,
Ø dyplomy uczestnictwa,
Ø nagrody dla najlepszych,
Ø koszulkę rajdową.
Wasze zadania przed Rajdem:
Ø Koniecznie zabierzcie ze sobą plakietkę Waszego środowiska, żebyście mogli ją umieścić na naszej „Mapie Rajdowej” (z tego zadania zwolnione są ekipy, które zaznaczyły już plakietką swoje pochodzenie na mapie Rajdu).
Ø Na stronie Rajdu (www.trzyplomienie.85kdw.pl) stwórzcie wizytówkę Waszego patrolu (szczegóły w potwierdzeniu zakwalifikowania).
Ø Przygotujcie i przywieźcie ze sobą Wędrowniczą Watrę w formie przestrzennej tak, abyście mogli ją przekazać innemu patrolowi. Zdjęcie Waszego dzieła umieśćcie najpóźniej do 9 maja w Waszej wizytówce na stronie Rajdu.
Ostateczna interpretacja regulaminu należy do organizatorów.
Kontakt:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|